14 junio, 2011

Comunicat PP Terrassa

Terrassa, 13-06-2011:

Des del Partit Popular de Terrassa, en relació als lamentables i impresentables incidents que es van produir el dissabte dia 11-06-2011 a la finalització de l’acte de Constitució del nou Ajuntament per aquest proper mandat a la sortida de regidors pel Raval de Montserrat, amb especial virulència contra regidors del Partit Popular i els seus familiars, amb aquest comunicat expressem:

– la nostra condemna més enèrgica contra els lamentables i impresentables incidents que es van produir el dissabte dia 11-06-2011 a la finalització de l’acte de Constitució del nou Ajuntament per aquest proper mandat a la sortida de regidors pel Raval de Montserrat.

– la nostra condemna més enèrgica contra els radicals antidemòcrates, totalitaris i feixistes i especialment contra l’impresentable fet d’escopir al regidor del PP, Alex Rodríguez.

– agraïr la tasca aquest passat dissabte de la Policia Municipal i dels Mossos d’Esquadra  i de manera molt especial dels agents de la policia municipal que van, ben segur, garantir la integritat física de regidors del PP i de la mare d’un d’ells

– lamentar que ni l’Alcalde, ni cap regidor del PSC ni d’ICV-EUiA s’hagi interessat per l’estat dels regidors del PP i les seves famílies.

– que els nostres regidors a través del seu Portaveu, un cop designat, demanaran una reunió urgent i extraordinària de la Junta de Portaveus per tractar sobre els fets de dissabte dia 11-06-2011

Populars de Terrassa