14 diciembre, 2011

Comunicat PP Terrassa – Dia de la Constitució

Terrassa, 12-12-2011:

Des del Grup Municipal del PPC a l’Ajuntament de Terrassa volem destacar com a molt positiu l’organització, des de l’Ajuntament de la nostra ciutat, d’un acte commemoratiu del Dia de la Constitució pel proper dimarts 13 de desembre de 2011.

Terrassa es suma així, i des de la normalitat democràtica, a commemorar institucionalment el Dia de la Constitució Española, el dia de la primera Constitució de la nostra història que és clara expressió d’una voluntat de pacte i compromís, així com a difondre els valors que el text representa per tots els ciutadans i ciutadanes, un text, norma suprema del nostre ordenament jurídic, aprovat en referèndum per aclaparadora majoria ( a Terrassa, llevat d’errada, un 90% dels vots va ser afirmatiu ).

Des d’aquestes línies animem a participar a la ciutadania d’aquesta commemoració i lamentem l’absoluta manca d’alçada i responsabilitat institucional d’aquells grups municipals de l’Ajuntament que no participaran en aquest acte.

Grup Municipal del PPC de Terrassa