19 junio, 2013

Comunicat GMPPC Terrassa de 19 de juny

Terrassa, 19 de juny de 2013: COMUNICAT

logotipoPPDes del Grup Municipal del PPC de Terrassa en relació a la Comissió Permanent del Consell Consultiu de Comerç que es va celebrar el divendres passat dia 14 de juny 2013, manifestar:

• Respecte el punt 2 de l’Ordre del Dia amb el títol “Pla Estratègic” no va ser objecte de votació, i per tant qualsevol persona que parli de unanimitat en interrompre l’elaboració d’aquest Pla menteix. I si aquestes afirmacions vinguessin, que ho desconeixem, d’un responsable polític, exigirem responsabilitats polítiques.

• Respecte el Grup de Treball de la Rambla que s’ha donat per tancat, deixar palès que el nostre grup no dona suport al document de conclusions finals, i que des de la legitimitat democràtica, seguirem defensant les nostres propostes per dinamitzar l’eix comercial de la Rambla d’Ègara.

El nostre compromís i contracte amb la ciutadania és el nostre programa electoral. Una de les nostres propostes és elaborar i impulsar amb el consens del sector el Pla Estratègic de Comerç de Terrassa. Indubtablement, sinó existeix aquest consens, no insistirem en la proposta. En la Comissió del passat divendres, no estaven representades totes les entitats i associacions de comerciants de Terrassa.

Finalment, i tenint en consideració la proposta que es va aprovar al mes de Maig respecte l’elaboració del Pla Estratègic de Comerç de Terrassa, no havent-se donat compliment al primer acord, no descartem tornar a presentar la proposta al Ple d’aquest mes.

GMPPC de Terrassa