14 septiembre, 2012

Comunicat del Grup Municipal del PP de Terrassa sobre la Rambla d’Egara

Terrassa, 10-09-12:

Des del Grup Municipal del PPC a l’Ajuntament de Terrassa, en relació a les declaracions de l’Alcalde de Terrassa en una entrevista publicada aquest passat dissabte al Diari de Terrassa afirmant que es tancaràla Ramblaal tràfic els caps de setmana, manifestem, sense entrar a valorar el contingut del que és només una proposta, el següent:

-          En primer lloc la nostra preocupació pel desconeixement del Sr Alcalde de l’activitat municipal, en aquest cas dels treballs que està realitzant el Grup de Treball que es va crear per a la dinamització de la Rambla, ja que en cas contrari, si no és desconeixement, la seva afirmació significaria que no respecta el que s’acorda al Ple de l’Ajuntament de Terrassa. Recordar que al Ple del mes de març d’aquest any es va aprovar una proposta de resolució conjunta de tots els Grups Municipals en la que s’acordava “Impulsar, en el marc del Consell de Comerç i Turisme, un grup de treball específic de la Rambla, per procurar la seva regeneració i dinamització………i presentarà un primer document de conclusions en el termini de 3 mesos”.

-          En segon lloc la nostra preocupació també per la manca de respecte per totes les entitats i grups que estan treballant en el Grup de Treball que es va crear per a la dinamització dela Ramblai que haurà d’elaborar un document de conclusions, li agradi o no al Sr Alcalde.

-          En tercer lloc demanar a l’Alcalde de Terrassa més presència a la seva ciutat i que rectifiqui l’afirmació realitzada sobrela Rambla.Nos’ha arribat encara a cap acord ni conclusió i per tant no pot afirmar que es farà una actuació que podria no acordar-se en el seu moment.

Grup Municipal del PPC de Terrassa